مخترع ایرانی مدال هایش را به حرم امام رضا (ع) اهدا کرد

همزمان با هفته پژوهش، پژوهشگر و نخبه ایرانی مدال‌های خود را به حرم امام رضا(ع) اهدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن اکبری لایق، نخبه ایرانی مدالی را که پیش از این به سردار قاسم سلیمانی اهدا کرده بود و مجدد از طرف سردار سلیمانی به وی عودت داده شده بود را امروز به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

این مدال که مربوط به مدال نقره جهانی رشته هوافضا از کشور رومانی است، به همراه مدال دیگری که توسط اکبری لایق در سال ۸۸ به موزه آستان قدس رضوی اهدا شده بود در معرض دید عموم قرار گرفت.

همچنین مقرر شد ۶ مدال دیگری که این نخبه ایرانی پیش از این به رهبر معظم انقلاب اهدا کرده بود و از طرف ایشان مجددا به موزه آستان قدس رضوی اهدا شده بود نیز، به عنوان اهدایی آستان قدس رضوی، در موزه های دیگر نگهداری شوند.

این مخترع ایرانیگفت: برای ارسال پیام صلح اسلام به دنیا تصمیم دارم به عنوان خادم امام رضا (ع)، مدالهای دیگر را در چند موزه کشورهای دیگر و موزه‌های داخلی نگهداری کنم.

اکبری لایق با اشاره به اینکه این مدال‌ها اهدایی حرم امام رضا (ع) است که در موزه‌های دیگر نگهداری می‌شوند اضافه کرد: نخبگان دنیا باید بدانند و بشناسند که نخبه‌های ایرانی در کنار توانمندی های علمی و فنی اعتقادات قوی و محکمی به اهل بیت دارند؛ دنیا باید بداند که نخبه‌های مومن موفقیتهایشان را مدیون اعتقادات مذهبی خود هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید