7 ویژگی که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس ندارند اما می بایست داشته باشند!

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با نمایشگر زیبای Infinity Display و حاشیه های باریک می توانستند به مراتب بهتر از آنچه هستند باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سامسونگ از مدل های جدید سری گلکسی خود، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس رونمایی کرد؛ دو اسمارت فونی که بسیار جلب توجه کرده و از قابلیت های جدید متعددی برخوردارند، اما قطعا شما هم موافقید که این اسمارت فون ها با چند تغییر جزیی می توانستند بسیار بهتر از این باشند.


گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با نمایشگر زیبای Infinity Display و حاشیه های باریک می توانستند به مراتب بهتر از آنچه هستند باشند. منظور این نیست که این دو اسمارت فون خوب نیستند، بلکه کاملا برعکس، این دو از بهترین اسمارت فون های موجود در بازار هستند. اما سامسونگ با اخذ بعضی تصمیمات در هنگام طراحی این دو محصول خود کمی تعجب ما را برانگیخته است.


در ادامه به 7 تغییری اشاره می کنیم که می توانستند گلکسی اس 8 واس 8 پلاس را به اسمارت فون هایی بهتر تبدیل کنند.


1. عرضه نسخه بین المللی با 6 گیگ رم

 

 

سامسونگ

 


نسخه ای از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با 6 گیگ رم در کشور چین عرضه می شود. چرا این نسخه نباید در سایر بازارها عرضه شود؟

 


2. معرفی نسخه ای با نمایشگر تخت

 

 

سامسونگ

 


به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد از این پس پرچمداران خود را با نمایشگرهای خمیده عرضه کند و بدین ترتیب احتمال رویت پرچمداران سامسونگ با نمایشگر تخت تقریبا به صفر نزدیک است. درک علت اتخاذ چنین رویکردی توسط سامسونگ بسیار ساده است، اما حس نوستالژی که کاربران نسبت به نمایشگرهای تخت دارند نیز نباید فراموش شود.

 


3. سیستم دوربین دوال

 

 

دوربین دوال

 


به نظر می رسد سامسونگ بدون هیچ دلیل قانع کننده ای خلاف روند معمول فعلی تصمیم گرفته تا گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را به دوربین دوال پشتی تجهیز نکند. اگر بتوان به شایعات تکیه کرد، این کمپانی کره ای رویه ی خود را در گلکسی نوت 8 تغییر خواهد داد.

 


4. بهبود دوربین

 

 

دوربین

 


البته منظور این نیست که دوربین به کار رفته در این دو پرچمدار خوب نیست، اما حداقل از نظر سخت افزاری تفاوتی با دوربینی که در گلکسی اس 7 و اس 7 اج دیده بودیم ندارد. شاید انتظار دوربینی بالاتر از 12 مگاپیکسل را داشتیم.

 


5. دکمه هوم

 

 

دکمه هوم

 


به دلیل وجود نمایشگر بلندتر Infinity Display با نسبت 18.5:9 ، سامسونگ مجبور شده دکمه هوم را از پنل جلویی بدون حاشیه ی گلکسی های جدید به پنل پشتی منتقل کند. اما در این انتقال، این دکمه به یک اسکنر اثرانگشت تنزل کرد.

 


6. بهبود طول عمر باتری

 

 

باتری

 


باتری های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از ظرفیتی مشابه آنچه در گلکسی اس 7 و اس 7 اج دیده بودیم برخوردارند – اس 8 با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اس 8 پلاس با باتری 3500 میلی آمپر ساعتی همراه هستند. علیرغم استفاده از پردازنده های برخوردار از فناوری 10 نانو متری در این دو دستگاه، عمر باتری های این دو نسبت به نسل پیشین تغییر خاصی نکرده است.

 


7. افزایش رزولوشن نمایشگر

 

 

رزولوشن

 


سامسونگ در کنار این دو اسمارت فون جدید خود، نسخه جدیدی از هدست Gear VR را نیز معرفی کرد که این سوال را پیش می آورد که چرا دو پرچمدار جدید سامسونگ به نمایشگر 4K مجهز نیستند تا بتوانند از فناوری واقعیت مجازی پشتیبانی کنند؟

 

دیدگاه تان را بنویسید