مرحله نخست تولید گلکسی اس 8 آغاز شد؛ 10 میلیون دستگاه!

سامسونگ قصد دارد با تولید گلکسی اس 8 در حجم بالا و با کیفیت ستودنی، مشکلات گلکسی نوت 7 را پشت سر بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بر اساس گزارش منابع کره‌ای، کمپانی سامسونگ تولید انبوه اسمارت‌فونگلکسی اس 8خود را در کارخانه ای واقع در ویتنام آغاز کرده و انتظار می رود که این شرکت بتواند در مرحله نخست، حدود 10 میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش برساند.

شواهد حاکی از این است که امسال سامسونگ از دو عضو جدید سری گلکسی اس به نام های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی  خواهد کرد که هر دو مدل از ویژگی های مشترکی همچون لبه های منحنی برخوردار خواهند بود و تفاوت اصلی این دو در اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری دستگاه نهفته است.

 

گفته می شود که کهکشانی های امسال، همزمان در بازار تمامی کشورهای جهان عرضه خواهد شد. پیش‌بینی ها حاکی از این است که این شرکت در ماه مارس، چیزی حدود 4.7 میلیون دستگاه و در ماه آوریل نیز 7.8 میلیون دستگاه را روانه بازار خواهد کرد. با این حساب، مجموع فروش گوشی های جدید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ در ماه های آغازین عرضه، به 12.5 میلیون دستگاه خواهد رسید.

 

قرار است این دو گوشی طی کنفرانسی اختصاصی در نهم فروردین برای علاقه‎‌مندان رونمایی شوند. گفته می شود که گلکسی اس 8 از نمایشگری 5.8 اینچی برخوردار خواهد بود و به گونه ای طراحی شده که به راحتی می توان با یک دست با آن کار کرد.

 

با این حال، هنوز چند هفته ای تا زمان برگزاری این رویداد باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه این شایعات رنگ و بوی واقعیت به خود می گیرند.

 

گلکسی اس 8

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید