به گزارش جی پلاس، این امکان در حال حاضر در تمامی پلتفرم ها در اختیار کاربران قرار دارد. بنابراین فرقی نمی کند که از چه دستگاهی برای چک کردن ایمیل خود استفاده می کنید، اگر جیمیل سرویس مورد نظر شما برای دریافت و ارسال ایمیل باشد از این پس می توانید ایمیل هایی با فایل پیوست بزرگتری را دریافت کنید. 

 

گوگل اخیرا اعلام کرده با وجودیکه گوگل درایو روشی آسان برای اشتراک فایل ها با هر اندازه است، گاه مواردی پیش می آید که کاربران نیاز دارند فایل های بزرگتری را مستقیماً در اینباکس خود و به عنوان فایل پیوست دریافت کنند.

 

به نظر می رسد از آنجایی که گوگل اعلام کرده از این هفته کاربران جیمیل قادر خواهند بود ایمیل های تا حجم 50 مگابایت را در اینباکس خود دریافت کنند، این مشکل نیز از سر راه کاربران جیمیل برداشته شده است.

 

اما به یاد داشته باشید که محدودیت فایل های ارسالی تغییری نکرده است و بنابراین همچنان ایمیل های ارسالی شما نمی تواند حجمی بیش از 25 مگابایت داشته باشد. خبر خوب اینکه همچنان برای ارسال فایل های حجیم تر گوگل درایو در اختیار کاربران است.

 

گوگل اظهار کرده است که ارسال این بروزرسانی برای دستگاه هایی که با این ویژگی سازگارند را آغاز کرده است، اما ممکن است ارسال آن برای همه کاربران بین یک تا سه روز طول بکشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید