شارژ بی سیم در گلکسی S8 سریع تر خواهد بود!

با توجه به اینکه گلکسی S7 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند، انتظار می رود که گوشی در راه عرضه گلکسی S8 نیز دارای این فناوری باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به نظر می رسد که سامسونگ تصمیمی برای تغییر این قابلیت ندارد و توییتی که به تازگی توسط Roland Quandt منتشر شده تایید می کند که شارژ سریع بی سیم در پرچمدار جدید سامسونگ نیز مورد استفاده خواهد بود. 

 

مطابق با توییت Quandt، که به نظر می رسد اطلاعات ترجمه شده از سوی یک فروشنده باشد، گلکسی S8 دارای فناوری شراژ بی سیم و یک پایه شارژ Qi جدید باشد. شماره مدل این شارژر نیز احتمالا EP-PG950 خواهد بود که می تواند توان 15W یا 10W شارژ استاندارد را ارایه کند.

 

مشخص نیست که منظور از شارژ استاندارد چه بوده است زیرا همان طور که گفتیم این اطلاعات از یک داده های ارایه شده توسط یک فروشنده ترجمه شده اند، به این ترتیب احتمالا بخشی از اطلاعات در این ترجمه ذکر نشده است. در هر حال این موضوع چندان تعجب برانگیز نیست زیرا شارژ وایرلس این روزها در حال تبدیل شدن به یکی از قابلیت های رایج میان گوش های هشومند است.

 

حتی انتظار می رود که اپل در آیفون 8 سال آینده خود از همین فناوری شارژ بی سیم استفاده کند و برخی معتقدند که فناوری شارژ بی سیمی که اپل مورد استفاده قرار خواهد داد، "واقعی" خواهد بود به این معنی که کاربران برای شارژ گوشی خود به یک پایه شارژر نیاز نخواهند داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید