جایگزین نوکیا مشخص شد

چند وقتی است که زیاد از خداحافظی نوکیا می‌شنویم و «اچ‌ام‌دی» برندی است که قرار است جای این غول قدیمی تلفن همراه را در بازار پر کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال در حال توسعه‌ی چندین گوشی هوشمند است که احتمالاً در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) اواخر فوریه (۷ اسفند) معرفی خواهند شد. طبق گزارشی جدید، این شرکت فنلاندی حداقل ۶ دستگاه جدید را توسعه می‌دهد.

به نقل از زومیت، دو گوشی جدید HMD، مدل‌های Legend (به‌معنی افسانه‌) و Legend Pro در گیک‌بنچ مشاهده شده‌اند. هر دو محصول بخشی از خط‌تولید گوشی‌های ارزان‌قیمت این برند هستند و سخت‌افزار مناسبی دارند.

هر دو محصول جدید که برای جایگزینی با گوشی‌ نوکیا معرفی می‌شوند، به پردازنده‌ی Unisoc T606 مجهز هستند. انتظار می‌رود که مدل لجند ۴ گیگابایت رم و نسخه‌ی پرو ۸ گیگابایت رم داشته باشد.

یکی دیگر از مشخصات مهمی که در گیک‌بنچ فاش شده، سیستم‌عامل دستگاه‌ها است. ظاهراً هر دو مدل با اندروید ۱۴ تولید می‌شوند. بدون شک اکثر گوشی‌هایی که در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند، اندروید ۱۴ خواهند داشت.

جایگزین نوکیا رخ نشان داد

علاوه‌بر لجند و لجند پرو، اچ‌ام‌دی چهار گوشی هوشمند اندرویدی دیگر را به نام‌های Pulse ،Pulse Legend Plus ،Pulse+ ،Pro روانه‌ی بازار خواهد کرد.

هنوز اطلاعات تکمیلی و قیمت گوشی های جدید به بیرون درز نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که برخی از جزئیات آن‌ها قبل از معرفی رسمی فاش شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید