بروزرسانی جدید واتساپ مشکل بزرگ آن را برطرف کرد!

باگ بزرگ واتساپ که باعث نگرانی افراد شده بود، در به‌روزرسانی جدید این پیام‌رسان برطرف شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، زومیت نوشت: به‌گزارش WABetaInfo، واتساپ در جدیدترین بتای اندروید باگ مهم دوربین را برطرف می‌کند که باعث نگرانی کاربران شده بود.

اشکالی که در به‌روزرسانی قبلی شناسایی شده بود، از راه‌اندازی دوربین در داخل برنامه مانع می‌شد. این مشکل به‌ویژه هنگام گرفتن و اشتراک‌گذاری عکس‌ها یا ویدئوها به‌طور مستقیم ازطریق چت واتساپ یا برگه‌ی به‌روزرسانی مشکل‌ساز بود.

کاربران می‌گویند هر زمان که می‌خواهند از دوربین استفاده کنند، با پیام خطایی مواجه می‌شوند که به آن‌ها توصیه می‌کند دستگاه خود را ری‌استارت کنند.

بروزرسانی جدید واتساپ مشکل بزرگ آن را برطرف کرد!

ری‌استارت گوشی یا بستن اجباری برنامه، مشکل را حل نمی‌کرد. این مشکل از استفاده‌ی کاربران از برنامه جلوگیری می‌کرد؛ زیرا ضبط و به‌اشتراک‌گذاری محتوای بصری یکی از جنبه‌های مهم واتساپ است.

به‌روزرسانی جدید که در فروشگاه گوگل پلی دردسترس است، مشکل را حل می‌کند و ویژگی جدید اشتراک‌گذاری فایل را نیز به‌ارمغان می‌آورد. ویژگی جدید واتساپ به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌ها را با افراد نزدیک به‌اشتراک بگذارند.

به‌روزرسانی جدید تجربه‌ای روان‌تر و بدون اشکال را تضمین می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا از دوربین استفاده کنند و فایل‌های چندرسانه‌ای را بدون مشکل به‌اشتراک بگذارند.

علاوه‌بر رفع اشکال دوربین، واتساپ همیشه در حال کار روی ویژگی‌های جدید است. واتساپ اخیراً چهار ویژگی جدید برای کانال‌ها معرفی کرده است. ویژگی‌های جدید کانال‌ها شامل پیام‌های صوتی، نظرسنجی، چندین ادمین و امکان اشتراک‌گذاری استاتوس واتساپ برای دنبال‌کنندگان است.

دیدگاه تان را بنویسید