آشنایی با ویژگی تبلت های جدید موتورلا

تبلت‌های جدید شرکت موتورلا با قابلیت‌های رقابتی عرضه خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، برخی اخبار درزیافته نشان از آن دارند که شرکت موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک تبلت اندرویدی جدید است که با بهترین تبلت‌ها رقابت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ انتظار می‌رود رایانه Moto Tab G۸۴ نسخه اصلاح شده Moto Tab ۷۰ باشد. این تبلت جدید دارای بدنه‌ای زیبا از آلومینیوم و شیشه بوده و در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است. ابعاد Moto Tab G۸۴ برابر با (۲۵۵.۵/۱۶۷/۷.۴) میلی متر و وزن آن ۴۷۸ گرم است.

این رایانه موتورولا همچنین دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی IPS LCD با وضوح (۱۹۲۰/۱۲۰۰) پیکسل، فرکانس ۹۰ هرتز و نرخ روشنایی تقریباً ۴۰۰ سی دی در متر است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، این رایانه بر روی سیستم اندروید و با پردازنده Qualcomm Snapdragon ۶۸۰، ۴G، پردازنده گرافیکی Adreno ۶۱۰، ۶ و ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق تراشه‌های microSDXC کار می‌کند.

این تبلت دارای یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی است که قادر به ثبت فیلم‌های FHD با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و یک دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی است.

تبلت Moto Tab G۸۴ همچنین به پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه USB Type-C ۲.۰، اسکنر اثر انگشت، فناوری‌های موقعیت‌یابی ماهواره‌ای و باتری با ظرفیت ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید