اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید منتشر شد

بالاخره امروز اپلیکیشن اندروید ChatGPT که یک دستیار هوش مصنوعی ساخته شده توسط openAI است، منتشر شد و هم اکنون از طریق مایکت هم قابل دانلود است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  بد نیست بدانید که این استارتاپ توسط مایکروسافت حمایت می‌شود و در حال حاضر یکی از بزرگترین ترندهای تکنولوژی در کل دنیا محسوب می‌شود.

چت جی پی تی از راه رسید!

اپلیکیشن اندروید چت جی پی تی بعد از اینکه نسخه آی او اس در ماه می منتشر شد از راه می‌رسد و قرار است که به کسانی که اکانت دارند خدمات ارائه کند. اگر شما قبلا در چت جی پی تی اکانت پریمیوم یا معمولی داشته‌اید می‌توانید تاریخچه خود را به نسخه اندروید انتقال دهید و حتی شخصی سازی‌های مختلفی را روی آن اعمال کنید.

شما می‌توانید از این اپلیکیشن برای کاربردهای مختلفی استفاده کنید اما بد نیست بدانید که باید به پاسخ‌های چت‌بات با اندکی تردید نگاه کنید؛ ممکن است مدل هوش مصنوعی گاهی اوقات اشتباه کند یا هدایت نادرستی داشته باشد زیرا با داده‌های اینترنتی آموزش دیده که ممکن است بعضی از آن‌ها نا درست یا از تاریخ استفاده آن‌ها گذشته باشد.

این اپلیکیشن اندروید در ایالات متحده، هند، بنگلادش و برزیل قابل دسترسی است، البته کاربران ایرانی بدون استفاده از فیلتر شکن نمی‌توانند از چت جی پی تی استفاده کنند، البته شما می‌توانید با تنظیم کردن DNS‌های شکن به شکل کامل به این چت بات دسترسی داشته باشید. OpenAI نیز اعلام کرده که در هفته آینده دسترسی‌ به ChatGPT را در کشورهای دیگر هم فعال خواهد کرد.

رقابت بر سر هوش مصنوعی

این اخبار در حالی منتشر شده که در میان رقابت شدید میان رهبران چت‌بات‌ها مانند OpenAI، مایکروسافت، گوگل و انتروپیک، دقت هوش مصنوعی‌ها افزایش کرده و رقابت به شدت بالا گرفته است که تا به امروز بی سابقه بوده است.. به منظور تشویق کاربران و افراد عادی برای به‌ کارگیری هوش مصنوعی در روال روزانه‌شان، غول‌های فناوری در تلاش‌اند که نه تنها اپلیکیشن‌های چت‌بات جدید، بلکه ویژگی‌های جدیدی نیز ارائه کنند، مانند جستجوی بصری و مواردی از این دست که جز خلاقیت‌های تکنولوژی محور محسوب می‌شوند.

در اوایل امسال، سرمایه‌گذاری گسترده مایکروسافت در OpenAI باعث شد که بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری بر روی هوش مصنوعی تا به این‌جای سال لقب بگیرد و در ماه آوریل گزارش شد که این استارتاپ یک فروش سهام 300 میلیون دلاری را با ارزش بین 27 تا 29 میلیارد دلار به اتمام رسانده است که به شدت اعداد جذاب و قابل توجه بوده‌اند، این فروش با سرمایه‌گذاری‌هایی از شرکت‌های بزرگی از جمله Sequoia Capital و Andreessen Horowitz رخ داده است که همگی جز شرکت های بزرگ سرمایه گذاری روی شرکت های تکنولوژی در کل دنیا هستند.

دانلود اپلیکیشن اندروید ChatGPT

برای دانلود اپلیکیشن چت جی پی تی میتوانید همین الان به مایکت بروید و با ترافیک نیم بها آخرین نسخه این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید؛ اگر از علاقه مندان به هوش مصنوعی هستید هرچه سریعتر یک اکانت رایگان برای خودتان بسازید و از امکانات پر تعداد ChatGPT در کارهای روزمره خود استفاده و حتی کسب درآمد هم داشته باشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید