دو خودروی برقی چری مخصوص بانوان+عکس

چری دو خودروی مخصوص برای بانوان عرضه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، برخی از خودروسازان سعی می‌کنند که با ساخت و تزئین خودروهایی مناسب برای بانوان، نظر آنها را جلب کرده و به این ترتیب آنها را ترغیب به پول خرج کردن کنند. کمپانی چری که به لطف مدیران خودرو در بازار ایران هم حضور دارد؛ جزء پیشتازان صنعت خودروسازی چین در مسیر ساخت خودروهایی مناسب برای بانوان است. این شرکت چینی اکنون دو خودروی رومانس و روکوکو را معرفی کرده و از نام‌هایی دخترانه برای نامگذاری آنها استفاده کرده است. دو مدل مزبور براساس خودروی کوچک و برقی رِلاسد 2017 ساخته شده‌اند.

از نظر شکل کلی می‌توان گفت که هر دو محصول شبیه به یکدیگر هستند؛ اما تفاوت‌هایی در رنگ و تزئینات دیده می‌شود. خریداران می‌توانند بین صورتی جذاب و ارغوانی فانتوم یک رنگ را انتخاب کنند. در هر دو مدل، رنگ سقف و ستون A سفید است.

محصولات جدید چری، خودروهایی کوچک، سه درب و جمع جور هستند. ابعاد آنها 1550/1670/3200 میلی‌متر بوده و فاصلۀ بین دو محور 2150 میلی‌متر است.

چری در کابین هم از نبوغ خود برای رنگ آمیزی استفاده کرده است. یک صفحۀ نمایش لمسی 10.4 اینچی عمودی برروی کنسول قرار گرفته و دو غربیلک بزرگ در پایین صفحه نمایش وجود دارند که وظیفۀ کنترل سیستم تهویۀ مطبوع را برعهده خواهند داشت و باید گفت که تمام سیستم‌های مدیریتی دو محصول جدید چری لمسی نیستند. در کنسول وسط و پایین‌تر از صفحه نمایش، یک باکس نگهداری قهوه با ابعادی بزرگ قرار دارد.

فرمان با پوششی از جنس چرم پوشیده شده و یک صفحۀ LCD به عنوان صفحۀ کیلومتر در پشت فرمان جای دارد. همچنین چری از کنترل صوتی یکپارچه برروی فرمان استفاده کرده است. چری از چراغ‌هایی با 7 رنگ مختلف در کابین استفاده کرده و محیط داخلی خودرو را دلپذیرتر می‌کند. جالب اینجا است که امکان انتخاب 7 رایحۀ عاشقانه و افشاندن آنها در محیط کابین وجود دارد!

از دیگر ویژگی‌های کابین محصولات جدید چری باید به نمایش نقطۀ کور، سنسور و دوربین دندۀ عقب، دوربین 360 درجه و… اشاره کرد. رومانس و روکوکو به موتوری الکتریکی با توان 30 کیلووات و گشتاور 120 نیوتن‌متر مجهز شده‌اند. یک باتری لیتیوم یون سه تایی با ظرفیت 30.6 کیلووات ساعت، انرژی موترو را تأمین کرده و بُرد پیمایشی خودرو را به 301 کیلومتر می‌رساند.

این اولین بار نیست که کمپانی چری محصولاتی مخصوص بانوان عرضه می‌کند و پیش از این نیز مدلی خاص از خودروی بستنی QQ را برای بانوان عرضه کرده بود.

دو خودروی برقی چری مخصوص بانوان

دیدگاه تان را بنویسید