افزایش ظرفیت باتری پرچمدار جدید سامسونگ

گوشی زد فلیپ ۴ سامسونگ در نهایت می‌تواند بزرگترین مشکل گوشی‌های تاشو سامسونگ را برطرف کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو است و موفقیت آن را می‌توان تا حد زیادی به گلکسی زد فلیپ ۳ نسبت داد که محبوب‌ترین گوشی تاشو در سال گذشته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ زد فلیپ ۳ نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت قابل توجهی داشت و دارای صفحه نمایش خارجی بزرگتر، دوام بهتر و صفحه نمایش داخلی انعطاف پذیرتری بود. مدل بعدی این نسل که احتمالا Z Flip ۴ نامیده می‌شود، ممکن است یک بروزرسانی کاربردی داشته باشد و در نهایت ظرفیت باتری آن افزایش پیدا کند.

هر سه گوشی نسل زد فلیپ، دارای باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند و برای استفاده مختلف کاربران، به سختی یک روز کامل کار می‌کند. «گلکسی کلاب» ادعا می‌کند که شواهدی پیدا کرده است که نشان می‌دهد گوشی فلیپ ۴ نسبت به گوشی‌های قبلی باتری‌های بزرگتری خواهد داشت.

گوشی‌های تاشو سامسونگ از یک باتری دوگانه بهره می‌برند و ظاهرا زد فلیپ که شماره مدل آن SM-F۷۲۱ است، باتری بزرگ‌تری خواهد داشت. این باعث می‌شود که ظرفیت کل باتری به ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت افزایش یابد که افزایشی ۱۰۰ میلی آمپر ساعتی را نشان می‌دهد.

البته این تغییر ممکن است محسوس به نظر نرسید، اما ظرفیت باتری تنها چیزی نیست که بر عمر باتری تأثیر می‌گذارد. پردازنده نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند و به گفته یک منبع گلکسی زد فلیپ ۴ به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس مجهز می‌شود که پیشرفته‌تر از تراشه‌ای است که در گوشی‌های فلیپ ۳ شاهد بودیم. این مسئله از نظر تئوری باید دستگاه را در مصرف انرژی کارآمدتر کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این دستگاه از سرعت شارژ بالاتر از ۱۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند منتشر نشده و اکثر مشخصات دیگر این محصول نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. فلیپ ۴ می‌تواند طراحی مشابه با نسل قبلی خود داشته باشد. به این معنی که احتمالا باید صفحه نمایش داخلی ۶.۷ اینچی و صفحه نمایش پوششی ۱.۹ اینچی را در این گوشی انتظار داشته باشیم.

البته این گوشی می‌تواند ارزان‌تر از فلیپ ۳ باشد که قیمت آن از ۹۹۹ دلار شروع می‌شد. احتمالا در ماه آگوست در کنار گوشی زد فولد ۴، گلکسی واچ ۵ هم معرفی خواهد شد که طبق گزارش جدید ممکن است ویژگی دماسنج نیز داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید