سامسونگ برنده جایزه طراحی iF۷۱ برای طراحی محصولاتش شد

سامسونگ توانست برای طراحی محصولات خود جایزه iF۷۱ را در جشنواره بین المللی طراحی محصولات فناوری دریافت کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طراحی یک محصول در موفقیت آن نقش ضروری دارد؛ دستگاهی که چشم‌ها را به خود جلب می‌کند و استفاده از آن آسان است، به احتمال زیاد فروش بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل است که شرکت‌ها تلاش زیادی برای تولید محصولات با بهترین طراحی ممکن می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ به نظر می‌رسد هر سال، سامسونگ به طور مداوم بازده زیادی از سرمایه گذاری‌های خود در زمینه طراحی برتر دریافت می‌کند. همانطور که سامسونگ اعلام کرد، با دریافت جایزه iF۷۱ برای دومین بار که از جمله سه جایزه طلای طراحی، در جشنواره Design Awards (جوایز طراحی فروم بین المللی)، یک مسابقه بین المللی طراحی آلمانی است، رکورد خود را حفظ کرد. در مراسم iF Design Awards ۲۰۲۲، رقابت سامسونگ شامل ۱۱۰۰۰ ارسال از ۵۷ کشور بود.

سامسونگ جوایز طراحی را برای محصولاتی از تلویزیون گرفته تا لوازم خانگی، گوشی‌های هوشمند و طراحی‌های نرم‌افزاری دریافت کرد. از جمله گلکسی بادز ۲ و رابط کاربری One UI ۴ سامسونگ که رابط سفارشی سامسونگ برای اندروید ۱۲ است، اما معتبرترین جوایز در کنفرانس iF Design Awards جوایز طلایی طراحی هستند. سه جایزه طلای طراحی که سامسونگ در سال جاری برنده شد به این ترتیب است: Freestyle که یک پروژکتور قابل حمل/بلندگوی جالب با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه و اندازه صفحه نمایش تا ۱۰۰ اینچ است؛ گلکسی زد فلیپ ۳ با طراحی باریکتر و نمایشگر بیرونی و تجربه کاربری که این گوشی فراهم می‌کند و Bespoke Slim که یک جارو شارژی است که برای استفاده آسان طراحی شده است.

دیدگاه تان را بنویسید