آیفون ۱۴ با افزایش رم همراه است

احتمال می‎رود آیفون ۱۴ پرو با رم ۸ گیگابایت که مطابق با رم سامسونگ گلکسی اس ۲۲ است، عرضه شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آیفون‌های اپل معمولاً با رم کمتری در مقایسه با رقبا عرضه می‌شوند. این ممکن است مشکلی به نظر برسد، زیرا در عصر کنونی که گوشی‌های هوشمند ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت رم دارند، شگفت‌انگیز است که چگونه اپل تنها با ۶ گیگابایت رم کنار آمده، اما این موضوع می‌تواند به زودی تغییر کند.

براساس گزارش Ubergizmo؛ با توجه به پستی در Naver، پیش بینی شده که اپل می‌تواند رم را در سری آیفون ۱۴ پرو تا ۸ گیگابایت افزایش دهد که با مدل پایه سری گلکسی S۲۲ سامسونگ مطابقت دارد.

در طول سال‌ها، اپل هیچ‌گاه به دنبال افزایش میزان رمی که در آیفون‌های خود ارائه می‌کند، نبوده است. این موضوع به این دلیل است که یکی از مزایای کنترل سخت‌ افزار و نرم‌ افزار آیفون این است که به اپل اجازه می‌دهد تصمیم بگیرد چقدر به آن نیاز دارد و چگونه سخت‌ افزار خود را کالیبره و بهینه‌ سازی کند تا از سخت‌ افزار موجود استفاده کند.

این در مقابل دستگاه‌های اندرویدی است که در آن‎ها نرم‌ افزار تا حد زیادی به سیستم‌ عامل اندروید گوگل وابسته است، در حالی که سخت‌ افزار توسط تولید کنندگان دیگری مانند کوالکام که اکثر تراشه‌های مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند امروزی را تامین می‌کند، تعیین می‌شود.

ما مطمئن نیستیم که با افزایش ۸ گیگابایت رم در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس چه نوع مزایایی را شاهد خواهیم بود، بنابراین باید تا اواخر سال منتظر بمانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید