اولین گام اپل برای تولید آیفون ۱۴

تولیدکنندگان آیفون ۱۴ با آغاز مرحله تولید آزمایشی، اولین قدم در تولید جدیدترین محصول اپل را برداشته اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اطلاعات جدید نشان می‌دهد اولین گام در تولید آیفون ۱۴ آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛‌ بر اساس گزارش فون آرنا، طراحی آیفون ۱۴ اکنون در مرحله تولید آزمایشی است. در این مرحله، تعداد کمی دستگاه برای جمع آوری داده‌ها ساخته می‌شود. در ادامه از این داده‌ها برای کمک به تولید انبوه آیفون استفاده خواهد شد.

هدف تولید آزمایشی این است که تولید کنندگان متوجه شوند طراحی آیفون جدید چه نقص‌ها و ایراداتی دارد و آیا فرصت‌های دیگری برای بهبود محصول نهایی وجود دارد یا خیر. از طریق مرحله تولید آزمایشی، تولید کنندگان انواع مختلفی از داده‌های مهم را جمع آوری می‌کنند. داده‌هایی مانند اینکه چند واحد در ساعت می‌توان تولید کرد و با این اطلاعات جمع آوری شده، می‌توانند یک روش کنترل کیفیت مناسب ایجاد کنند.

کاهش مشارکت اپل با تولید کننده آیفون ۱۳ پرو

با این حال، بخش جالب توجه در تولید آیفون ۱۴ این است که تولید کننده Luxshare که سال گذشته در مونتاژ مدل‌های آیفون ۱۳ پرو شرکت داشت، هنوز سفارش تولید را دریافت نکرده است. به همین دلیل، اعتقاد بر این است که امسال Luxshare در تولید مدل آیفون ۱۴ پرو مشارکت نخواهد داشت و احتمالا تنها در تولید آیفون ۱۴ پایه شرکت خواهد کرد. این اتفاق خوبی برای این تولید کننده نیست، زیرا مدل‌های پرو آیفون سودآوری بیشتری خواهند داشت.

آیفون 14

معمولا در اواسط تا اواخر فوریه، اپل سفارش آیفون جدید خود را به سازندگانش صادر می‌کند. هنگامی که تولید کنندگان سفارش را دریافت می‌کنند، آن‌ها یک صورتحساب مواد را که در تولید استفاده می‌شود، تنظیم کرده و همچنین دستگاه‌های تست را برای کنترل کیفیت تنظیم می‌کنند. سال گذشته، Luxshare اولین سفارش مونتاژ آیفون ۱۳ پرو را دریافت کرد و در نتیجه توانست حدود ۳ درصد از سفارشات در سال ۲۰۲۱ را به خود اختصاص دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید