استفاده نکردن از قاب گوشی چه مزایایی دارد؟

بیشتر کاربران گوشی‌های همراه به دلیل محافظت از دستگاه خود قاب یا گارد تهیه می‌کنند. این کار بسیار مناسب است اما بنا به دلایلی که در این خبر می‌آوریم به شما پیشنهاد می‌دهیم از قاب استفاده نکنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بیشتر گوشی‌های هوشمند از جمله آیفون و سامسونگ دارای گارانتی هستند  و در صورت خرابی پشتیبانان، آن‌ها را تعمیر می‌کنند. گفته شده، کاربران اگر نگران گم شدن دستگاه خود هستند می‌توانند از طریق برنامه آی کلود در اپل و گوگل وان در اندروید تلفن‌های هوشمند خود را بیمه کرده و از خدمات این برنامه‌ها استفاده کنند. البته این  دو  گارانتی و پشتیبان هزینه اضافی دارند، بنابراین برای همه مناسب نیستند، اما به عنوان بیمه نسبتاً ارزان هستند.

به گزارش سایت howtogeek؛ ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد که آیا کسی هست از قاب گوشی استفاده نکند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم طبق آمار Statistia، حدود ۲۰ درصد از دارندگان گوشی‌های هوشمند، از قاب استفاده نمی‌کنند. گفته شده استفاده نکردن از قاب گوشی مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

ظاهری بهتر

بسیاری از مردم گوشی‌های هوشمند زیبایی می‌خرند و سپس آن‌ها را در قاب‌های مشکی پنهان می‌کنند. بدون قاب، می‌توانید رنگ، زیبایی و طراحی گوشی هوشمند خود را به اطرافیان نشان دهید.

کوچکتر و سبک‌تر

در صورت استفاده نکردن از قاب، گوشی هوشمند شما سبک‌تر می‌شود و راحتر در جیب یا کیفتان قرار می‌گیرد. همچنین این کار باعث می‌شود پنل پشتی و صفحه نمایشگر پرز پارچه را جذب نکنند.

کاهش زباله خشک

یکی دیگر از مزایای نخریدن قاب و استفاده نکردن از آن جلوگیری از افزایش زباله است. هر ساله، تولیدکنندگان میلیون‌ها قاب گوشی ایجاد می‌کنند؛ که به دلیل منسوخ شدن گوشی‌های همراه، تولیدات به ضایعات تبدیل می‌شوند.

تداخل شارژ کمتر

طبق تحقیقات، کاربران گوشی‌های هوشمند بدون استفاده از قاب می‌توانند به راحتی از شارژ بی‌سیم استفاده کنند.

جلوگیری از مشکلات استفاده برای کاربران

برخی از قاب گوشی‌های هوشمند به دلیل غیر استاندارد بودن اندازه خود باعث سختی کاربران در هنگام استفاده می‌شوند به همین علت بهتر است دارندگان تلفن‌های هوشمند از قاب استفاده نکنند.

استفاده از کاور به جای قاب

گفتنی است که کاورهای گوشی جایگزین مناسبی برای قاب‌های گوشی هستند، زیرا قیمت آن‌ها در مقایسه با قاب‌ها ارزان‌تر است و در برابر ضربه یا خط و خش از گوشی محافظت می‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید