چگونه از قابلیت ضبط Space در توئیتر استفاده کنیم؟

نحوه ضبط ، پخش و به اشتراک گذاری قابلیت جدید توئیتر ضبط Space در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، توئیتر اخیراً قابلیت ضبط Spaces را اضافه کرده است. این ویژگی برای مدتی در دسترس کاربران منتخب بود، اما از هفته گذشته، توئیتر به همه میزبان‌ها اجازه می‌دهد تا Spaces خود را ضبط کنند. اکنون، این پلتفرم یک راهنمای کوچک در مورد نحوه ضبط Spaces منتشر کرده است.

به گزارش indianexpress، توئیتر ضبط Spaces را به عنوان راهی برای ادامه مکالمه حتی پس از پایان Space معرفی کرده است. توئیتر در مورد در دسترس بودن این ویژگی گفت: "در عین حال، Space این اطمینان را به شنوندگان می‌دهد که هیچ فضایی را در مورد موضوعات مورد علاقه خود از دست ندهند. " در این گزارش به چند مرحله ساده، نحوه ضبط Space اشاره می‌کنیم.

نحوه  ضبط، پخش و اشتراک گذاری Space

هنگام ایجاد یک اتاق صوتی،  Record Space را بزنید. هنگام ضبط، یک لوگو در بالا ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد Space در حال ضبط است. هنگامی که جلسه به پایان می‌رسد، فقط میزبان پیوندی برای به اشتراک گذاشتن فضای ضبط شده از طریق یک توئیت می‌بیند و می‌توانند توئیت را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند.

قبل از اشتراک‌گذاری توئیت، میزبان‌ها گزینه «Edit Start Time» را خواهند داشت که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا زمان‌های غیر مفید داخل گفتگو را برش دهند. همچنین این ویژگی به میزبان کمک می‌کند تا در گفتگو‌های طولانی تنها قسمت‌های مهم را جدا کند. برای پخش یک Spaces، کاربران می‌توانند به سادگی روی دکمه «Play Recording» کلیک کنند. میزبان‌ها می‌توانند Space را در پوشه "data" دانلود داده خود بارگیری کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند در هر زمان «Delete Recording» جلسات ضبط شده را انتخاب کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید