خالی شدن باتری آیفون با نصب یک برنامه در iOS ۱۵

شکایات بسیاری تایید می‌ کنند که یک برنامه آیفون پس از نصب iOS ۱۵ باتری کاربران را تخلیه می‌ کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از ال بلاد، کاربرانی که دستگاه‌های خود را از iOS ۱۴.۸ به iOS ۱۵ ارتقاء داده اند، پس از استفاده از برنامه اسپاتیفای به طور عجیبی بیش از ۳۰ درصد شارژ باتری تلفن خود را از دست داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ اسپاتیفای در پیامی پس از افزایش تعداد شکایات کاربران گفت: "ما اطلاعات شما را به تیم مربوطه منتقل کرده ایم و آن‌ها در حال بررسی موضوع هستند. جدا از تلاش برای راه اندازی مجدد یا نصب مجدد برنامه، ایده خوبی است که Background App Refresh را غیرفعال کنید. این مورد را همچنین می‌توانید در تنظیمات > General > Background App Refresh پیدا کنید. "

این برنامه همچنین بار‌ها و بار‌ها توصیه کرده است که آن را حذف و مجدداً نصب کنید، اما کاربران تأیید کرده اند که با این کار نیز نمی‌توان مشکل را برطرف کرد و آن‌ها هنوز در حال تجربه تخلیه ناگهانی شارژ هستند.

اپل جدیدترین سیستم عامل خود یعنی iOS ۱۵ را به طور رسمی روی تلفن‌های آیفون عرضه کرده و این به روزرسانی در نوع خود بزرگترین به روز رسانی در تلفن‌های آیفون محسوب می‌شود و شامل تعداد زیادی از ویژگی‌ها است و اکنون در دسترس کاربران آیفون قرار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید