تداوم لجبازی اپل با اپیک گیمز

شرکت اپل در واکنش به تجدیدنظر خواهی شرکت اپیک گیمز در پرونده درگیری حقوقی دو طرف اعلام کرد تا پایان رسیدگی به این موضوع بازی فورتنایت آن را از فروشگاه آنلاین خود حذف می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از رویترز، اگر چه اپیک گمیز در برابر اپل یک پیروزی اولیه به دست آورده و انحصار این شرکت در زمینه اخذ کمیسیون از اپلیکیشن‌های ثالث و امکان وادار کردن آنها به استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای اپل را از بین برده، اما نتوانست انحصار اپل بر بازار بازی‌های موبایلی را ثابت کند و لذا اپل کماکان می‌تواند به دریافت کمیسیون از نرم افزارهای مختلف ثالث ادامه دهد. همین مساله موجب درخواست تجدیدنظر خواهی اپل شده است.

مهر نوشت؛ هم اکنون بازی فورت نایت در فهرست سیاه اپ استور قرار گرفته تا دادگاه تجدیدنظر حکم نهایی خود را اعلام کند. اپل قبلاً هم برای چند سال این کار را انجام داده بود.

قرار است دادگاه در تاریخ ۱۲ دسامبر رسیدگی به این پرونده را آغاز کند. ممکن است روند رسیدگی مجدد به این شکایت چند سال طول بکشد.

اپیک گیمز در واکنش به این اقدام تازه اپل اعلام کرده به مقابله با این شرکت ادامه می‌دهد، زیرا این یک اقدام به شدت ضد رقابتی دیگر از سوی اپل است که نشان می‌دهد آنها از قدرت شکل دادن مجدد به این بازار و مشخص کردن برندگان و بازندگان برخوردارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید