آیپد مدل ۲۰۱۳ اپل منسوخ شد

شرکت اپل اعلام کرد از این به بعد آیپد اپل ۲۰۱۳ در بازار عرضه نمی‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از فون آرنا؛ امروز شرکت اپل اعلام کرد iPod touch 16 گیگابایتی 2013، در سراسر جهان منسوخ شده است. این شرکت  برای توسعه  سیستم عامل  iOS با قیمت ارزان تر، تولید  اپل نسل پنجم آیپد لمسی 32 گیگابایتی را متوقف کرد. این شرکت همچنین ظرفیت ذخیره سازی دوربین آیپد لمسی را کاهش داده است. گفته شده، iPod touch 16 گیگابایتی 2013 با قیمت 229 دلار فروخته می‌شد. به گفته شرکت اپل، این غول فناوری دیگر به آیپد تاچ 16 گیگابایتی سرویس نمی‌دهد و قطعات محصول در اختیار شرکت های تعمیرات شخص ثالث قرار نمی گیرد.

با خصوصیات آیپد لمسی منسوخ شده آشنا شوید

براساس گزارش‌ها، آی‌پاد تاچ 16 گیگابایتی مجهز به یک صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن 640 در 1136 بود. این آیپد از تراشه اسپندراگون Apple A5 استفاده می کرد و دارای نیم گیگابایت رم بود. اپل این محصول را با EarPods خود و در رنگ مشکی با پشت نقره ای رنگ عرضه کرد.

آی‌پاد اپل

شایان ذکر است، اپل ابتدا پس از آن‌که فروش این محصول را حداقل برای پنج سال و سپس هفت سال متوقف کرد. البته این شرکت اعلام کرد کاربران هنوز می توانند خدمات و قطعات این محصول قدیمی اپل را دریافت کنند. اما پس از هفت سال، آن‌ها قادر نخواهند بود از آیپد به دلیل منسوخ شدن استفاده کنند. همچنین کاربران نمی‌توانند محصول را تعمیر یا سرویس کنند. آخرین نسخه iPod Touch، نسل هفتم بود که از طریق فروشگاه آنلاین اپل در ماه می 2019 منتشر شد.

دیدگاه تان را بنویسید