فیس بوک استفاده از رمزگذاری سر به سر را گسترش داد

فیس بوک رمزگذاری سربه سر برای تماس های صوتی و ویدئویی پیام رسان مسنجر را عرضه کرد. این درحالی است که دولت های مختلف به این اقدام فیس بوک اعتراض دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از رویترز، فیس بوک روز گذشته رمزگذاری سربه سر برای تماس‌های صوتی و ویدئویی در پیام رسان مسنجر را عرضه کرد.

مهر نوشت ؛ این درحالی است که قبلاً فیس بوک رمزگذاری سربه سر برای پیام‌های متنی در واتس اپ و مسنجر را عرضه کرده بود. شبکه اجتماعی مذکور تصمیم دارد به تدریج ویژگی‌های صوتی و ویدئویی را به پورتفولیوی سرویس‌های پیام رسان خود اضافه کند.

این ویژگی‌ها طی سال گذشته بسیار محبوب شدند زیرا در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا مردم به دنبال راه‌هایی برای ارتباط با یکدیگر بودند.

فیس بوک در یک پست وبلاگی نوشت: همچنین ما طی یک پروژه آزمایشی محدود برای کاربران بزرگسال در برخی کشورها، به آنها اجازه می‌دهیم به طور انتخابی در اینستاگرام از رمزگذاری سر به سر در تماس‌ها و پیام‌های بین فردی استفاده کنند.

این درحالی است که کشورهای مختلف از جمله انگلیس نسبت به اجرای رمزگذاری سربه سر در پیام‌ها در پیام رسان های فیس بوک شکایت دارند و معتقدند مجرمان و کودک آزاران با استفاده از این روش می‌توانند به اعمال غیر قانونی خود ادامه دهند.

دیدگاه تان را بنویسید