معرفی خودروی بایک X۲۵ و مقایسه با جک S5 + مشخصات فنی و تصاویر

حداکثر سرعت خودروی بایک X۲۵ صدو هشتاد کیلومتربر ساعت و خودروی جک اس 5 صد و هشتاد کیلومتر بر ساعت است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار،بایک X25 با جک S5 اتوماتیک است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند. 

معرفی بایک X۲۵:

بایک X۲۵، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۵ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۹ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۱۴ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۴۸ نیوتن متر در ۲۰۰۰ و ۴۰۰ دور در دقیقه است.

بایک X۲۵

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۲.۷ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۴۵ لیتر است.

بایک X۲۵

از جمله امکانات این خودرو می توان به کروزکنترل ، فرمان کمکی برقی ، سیستم استارت استاپ اتوماتیک ، سیستم تهویه الکتریکی ، مانیتور ، کامپیوتر سفر ، سانروف و چراغ روشنایی در روز اشاره کرد.

بایک X۲۵

معرفی جک S۵ اتوماتیک:

جک S۵ اتوماتیک، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۱۳۹۵ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۹۹۷ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۷۴ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۲۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۶۵ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه است.

جک اس 5

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۶ سرعته ، گیربکس اتوماتیک دو کلاچه استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۲ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۵ لیتر است.

جک اس 5

از جمله امکانات این خودرو می توان به سانروف ، آینه‌های جانبی برقی همراه با گرمکن ، آینه‌های جانبی تا شونده برقی ، روشن شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو ، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب ، چراغ‌های عقب LED ، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو ، چراغ راهنما روی آینه ، دارای دیمر (تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر) ، کامپیوتر سفری ، صندلی چرمی اشاره کرد.

همچنین این خودرو مجهز به  پوشش چرمی فرمان ، تنظیم ارتفاع صندلی راننده ، تظیم برقی صندلی راننده ، مموری صندلی راننده ، مجهز به گرمکن صندلی‌های جلو ، قفل ایمنی کودک ، مجهز به سیستم ISOFIX ، سیستم ضد سرقت ، اخطاردهنده فشار باد چرخ‌ها TPMS ، فرمان برقی ، قابلیت تنظیم غربیلک فرمان در ۲ جهت ، تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله است.

جک اس 5

علاوه بر این جک مجهز به سنسور پارک جلو و عقب ، کنسول جلو و عقب ، شیشه Reflex ، چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل ، سنسور باران ، شیشه‌های جلو و عقب برقی گرمکن شیشه جلو ، استارت دکمه‌ای ، سیستم ورود بدون کلید است.

خودرو
بایک X25 جک S5 اتوماتیک
کشور سازنده
چین چین
سال (طراحی)
2015 1395
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1499سی سی 1997سی سی
حداکثر قدرت
114 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه 174 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
148 نیوتن متر در 2400 دور در دقیقه 265 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه
جعبه دنده
4 سرعته خودکار 6 سرعته ، گیربکس اتوماتیک دو کلاچه
شتاب 0 تا 100
12.7 ثانیه 12 ثانیه 
حداکثر سرعت
180 کیلومتر در ساعت 180 کیلومتر در ساعت
وزن
1153 کیلوگرم 1545 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4110 طول ، 1750 عرض ، 1583 ارتفاع 4430 طول ، 1840 عرض ، 1660 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2519 میلیمتر 2645 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
6.8 لیتر در هر صد کیلومتر 7 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
45 لیتر 55 لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو 5 Euro V (یورو 5) و مجهز به سیستم EOBD
ترمز و پایداری
چهار چرخ دیسکی و مجهز به ABS ، EBD ، BA چهارچرخ دیسک و مجهز به سیستم ضدقفل برای هر چهارچرخ (ABS چهار کاناله) ، سیستم ترمز ضد قفل ABS ، سیستم ترمز کمکی هیدرولیک HBA ، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD ، سیستم پایداری الکترونیکی ESC ، سیستم کنترل سرعت خودرو در سر پایینی HDC ، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC ، ترمز پارک برقی EPB
کیسه هوا
راننده و سرنشین جانبی کیسه هوا راننده و سرنشین جلو ، کیسه هوای جانبی جلو (4عدد)
سیستم صوتی
سیستم صوتی مجهز به نمایشگر و شش بلندگو دوربین دنده عقب ، سیستم پخش DVD با خروجی AUX و ورودی IPOD و USB ، بلوتوث ، دارای 6 بلندگو ، کلیدهای مولتی مدیا روی فرمان ، خروجی پاور 12ولت آنتن شیشه ای

دیدگاه تان را بنویسید