خودرو جدید آئودی مدل 2021 + مشخصات فنی و تصاویر

آئودی RS۷، ۲۰۲۲ یک هاچ بک با عملکرد بسیار بالا است که به همان اندازه جسورانه و لوکس است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آئودی RS۷، ۲۰۲۲ یک هاچ بک با عملکرد بسیار بالا است که به همان اندازه جسورانه و لوکس است. متعجب است که چطور خودرویی به این قدرتمندی را با خودرویی مثل Chevy Spark به اشتراک می‌گذارد؟. همانند نمونه‌های A۷ و S۷ که RS۷ مبتنی بر آن است، آئودی این چهار درب زیبا را با کاربرد‌های زیادی ساخته است.

هنوز هم، واگن RS۶ Avant ارزان‌تر و جادارتر از قبل است و V-۸ گسترده و توربوی توئین توربو که ۵۹۱ اسب بخار قدرت دارد، مورد توجه قرار گرفته و سریع رفتن اهداف اصلی RS۷ است. در حالی که رانش انفجاری آن باعث می‌شود مسافران به طور غیر ارادی هیجان زده شوند، برخورد تند آن باعث ایجاد لبخند در راننده می‌شود.

فضای داخلی آن بسیار مجلل است و نشان از گران بودن آن است، برای سال ۲۰۲۲، آئودی RS۷ را با بسته جدید RS Design ارائه می دهد که دارای کمربند‌های سیاه مشکی با حاشیه قرمز یا خاکستری و سطوح ریزتر در کل کابین، از جمله بر روی فرمان جدید است.

RS7؛ خودرو جدید آئودی سال 2021 با بیش از 600 اسب بخار قدرت!

به علاوه، فضای داخلی در حال حاضر به صورت استاندارد با تزئینات ظاهری الیاف کربن ارائه می‌شود. سیستم تعلیق RS۷ را می‌توان با Dynamic Ride Control تقویت کرد که گفته می‌شود باعث کاهش غلتک بدنه در گوشه‌ها و بهبود عملکرد می‌شود. آئودی این کار را آسان می‌کند، زیرا فقط یک RS۷ برای انتخاب وجود دارد و کاملاً مجهز به مواردی مانند چهار چرخ متحرک، فرمان چهار چرخ و سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم است.

RS7؛ خودرو جدید آئودی سال 2021 با بیش از 600 اسب بخار قدرت!

نیرو از یک موتور توربوی توئین توربو ۴.۰ لیتری V-۸ حاصل می‌شود که با یک سیستم هیبریدی ۴۸ ولت، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک کواترو جفت می‌شود. تمام این فناوری باعث سنگینی RS۷ نسبت به مدل نسل گذشته می‌شود که تا ۶۰۵ اسب بخار قدرت دارد. با این وجود، با ۵۹۱ اسب و ۵۹۰ پوند فوت گشتاور، RS۷ فقط در ۳.۰ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسید.

در حالی که مدل RS دارای طراحی داخلی و فضای سرنشین با A۷ معمولی است، همچنین دارای جزئیات منحصر به فرد و گزینه‌های جذاب است. البته، کیفیت ساخت محکم و مواد مجلل بلافاصله قابل تشخیص است. با این وجود، کابین RS۷ با آرم‌های خاص و دیگر لهجه‌های منحصر به فرد تزئین شده است.

RS7؛ خودرو جدید آئودی سال 2021 با بیش از 600 اسب بخار قدرت!

صندلی‌های اسپرت جلو استاندارد از روکش چرمی زیبا برخوردار هستند، اما با چرم‌های ارتقا یافته و بالشتک‌های تهویه شده می‌توان آن‌ها را مرتب کرد. صندلی عقب آن بسته به نوع تنظیمات صندلی می‌تواند دو یا سه نفر را در خود جای دهد و فضای بار آن ۱۹ فوت مکعب فضا را با استفاده از صندلی‌های عقب و ۴۹ فوت مکعب با صندلی‌های عقب را ارائه می‌دهد.

دیدگاه تان را بنویسید