آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد زنده نگهداشتن یاد امام خمینی (ره) را احیای امام زمان عنوان کرد و ادامه داد: زنده نگه داشتن نام امام برابر با زنده نگه داشتن نام قرآن و اسلام است و به بیان رهبری، انقلاب بدون امام اصلا معنایی ندارد.

به گزارش جماران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، در جلسه هیئت‌های مذهبی یزد با محوریت برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد، گفت: با توجه به فعالیت‌های دشمنان در زمینه به فراموشی سپردن بزرگانی همچون امام راحل و شهید قاسم سلیمانی، این وظیفه ما و آحاد مردم است که یاد و خاطره شخصیت‌های شاخص کشور را همانگونه که بودند زنده نگه داریم.سیره امام بدون تحریف به نسل جدید منتقل شود.

وی افزود: باید مراقب باشیم که نام و شخصیت امام خمینی (ره) در ذهن فرزندانمان باقی بماند و در این زمینه باید فعالیت‌های هدفمند انجام دهیم و سیره امام در انقلاب را به درستی انتقال دهیم.

امام جمعه یزد زنده نگهداشتن یاد امام خمینی (ره) را احیای امام زمان عنوان کرد و ادامه داد: زنده نگه داشتن نام امام برابر با زنده نگه داشتن نام قرآن و اسلام است و به بیان رهبری، انقلاب بدون امام اصلا معنایی ندارد.

ناصری با تاکید بر سفارش امام در مورد زنده نگه داشتن واقعه ۱۵ خرداد، اظهار داشت: امام بیان داشتند که ۱۵ خرداد را باید همانند عاشورا زنده نگه داشت، این واقعه را می‌توان جرقه انقلاب اسلامی دانست.

وی گفت: امام در تمام زمینه‌ها و در تمام لحظات همواره به فکر اسلام و مردم بود و ما نباید در حق امام و شهدا کوتاهی کنیم، بلکه باید سیره و سیرت این عزیزان را همواره زنده نگه داریم و سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این جلسه با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی و اثرات مثبت این اتفاق مهم تاریخی، اظهار داشت: این اتفاق را می‌توان به عنوان خدمات متقابل ایران و اسلام نام برد و نهضت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شخصیت امام را می‌توان الگوی بزرگ دینداری و خداپرستی همراه با حاکمیت، برای جوامع اسلامی دانست.

حجت الاسلام محمدحسین متوسل افزود: آحاد ملت ایران باید تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی را بر خود واجب بدانند و آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا را در بین مردم سایر فرق و ادیان الهی تبلیغ کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.