محمدمهران امینی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها با اعتباری بیش از 80 میلیارد ریال با زیربنایی حدود سه هزار و 700 متر مربع به بهره برداری می رسد.
وی افزود: سه مرکزخدمات جامع سلامت،٨ پایگاه اورژانس115، پنج خانه بهداشت، سه پایگاه سلامت و 13 پانسیون پزشک از جمله طرح های قابل افتتاح هفته دولت در حوزه زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: این طرح ها در 9 شهرستان زیر پوشش این دانشکده افتتاح خواهد شد.
وی بیان کرد: ٤٥ پروژه در زمینه های مختلف بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی با اعتباری بیش از 75 میلیارد ریال سال گذشته در حوزه زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.