به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلام رضا دهقان در خطبه های این هفته خاش اظهار داشت: خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه در مناطق شهری، روستایی و عشایری سبب تقویت امید و نشاط اجتماعی و دلگرم کردن مردم به نظام اسلامی می شود.
وی تاکید کرد: امروز اگر مسئولان خوب عمل کنند باعث جلب رضایت خدا و مردم می شوند.
امام جمعه خاش تصریح کرد: مسئولان درهفته دولت خدمات انجام شده توسط دولتمردان را به مردم بازگو کنند.
وی با اشاره به موسوم حج اظهار داشت: مناسک حج و عید سعید قربان فرصتی مناسب برای تالیف قلوب، تقویت اتحاد، انسجام اسلامی و به نمایش گذاشتن ابهت مسلمانان برای مردم دنیاست.

**شهید رجایی در مسیر خدمت به مردم صادقانه گام بر می داشت.
امام جمعه سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: دولتمردان، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند چرا که این شهیدان در مسیر خدمت به مردم خالصانه گام بر می داشتند.
حجت الاسلام مجتبی بامری در خطبه های این هفته سراوان اظهار داشت: دولت و همه مسئولان نظام خود را برای مقابله با تحریم های بیشتر آماده و نسبت به مشکلات داخلی تدبیر کنند.
وی گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی قطعا می تواند راهگشای حل مشکلات کشور باشد.

**دولتمردان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش بیشتری کنند.
امام جمعه موقت ایرانشهر اظهار داشت: امروز برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مدیریت جهادی می ‌طلبد و نیاز است دولتمردان برای رفع این مشکلات تلاش بیشتری کنند.
حجت ‌الاسلام احمدی در خطبه های این هفته ایرانشهر اظهار داشت: از خواسته های مهم و همیشگی مردم از مسئولان این است که به طور جدی و عملی به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی باشند.
وی افزود: توجه دولت به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ضروری است چرا که امروز مشکلات اقتصادی باعث بروز معضلات فراوانی در جامعه شده است.
7336**7310**7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.