رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان از افزایش چند برابری حجم زباله در روز عید قربان در سطح شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد عمر حسین زهی زمانی با اشاره به جمع آوری و انتقال بیش از هزار و پانصد تن زباله از سطح شهر گفت: میزان تولید زباله از حدود ۴۰۰ تن در روزهای عادی به بیش از ۱۵۰۰ تن در روز عید قربان تاکنون افزایش یافته و تعداد ۱۰۷ سرویس زباله و ضایعات دامی در محل دفن زباله تخلیه شده است.

وی همچنین گفت: در همین راستا با برنامه ریزی های انجام شده و مدیریت معاون خدمات شهری و حضور مدیران مناطق و مجموعه سازمان مدیریت پسماند از ساعات آغازین جمع آوری پسماندهای دامی، با سرعت بسیار بالایی سطح شهر در حال پاکسازی است، به گونه ای که سطح منطقه یک شهرداری کاملا پاکسازی شده و پاکسازی در خیابان‌های بلوار رسالت،همت آباد، شیرآباد، مسیل ابوذر، عمار ، آزادی،کوثر، کریم آباد و سایر خیابان‌ها و معابر در حال انجام است.

وی عنوان کرد: تمامی ماشین آلات عمرانی شهرداری و خودروهای شرکت‌های خدماتی مشغول جمع آوری و حمل پسماندها هستند و این عملیات تا ساعت ۶ صبح ادامه خواهد داشت.

محمد عمر حسین زهی زمانی افزود : هم اکنون بیش از ۶۰ درصد سطح شهر از آلودگی‌های ناشی از زباله و پسماندهای دامی پاک و آراسته شده و کار پاکسازی ۴۰ درصد باقی مانده نیز تا فردا صبح به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه شهرداری با بسیج همه نیرو ها و امکانات خود عملیات پاکسازی را انجام میدهد افزود: طی نشست مشترک معاونت خدمات شهر ،سازمان مدیریت پسماند و مدیشران مناطق قرار شد مناطقی که کار پاکسازی را انجام داده اند خودروها و ماشین آلات را در اختیار سایر مناطق که همچنان نیاز به پاکسازی دارند قرار دهند و تامین سوخت بصورت ویژه توسط سازمان مدیریت پسماند انجام گیرد.

وی در پایان گفت: همچنین طی این نشست قرار شد خودروهای اجاره ای کمپرسی و لودر توسط مناطق ۳و۴ جهت ادامه عملیات پاکسازی بکارگیری شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.