به گزارش ایرنا علی خانقایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با ارسال پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران ایرنا اعلام کرد: هفدهم مرداد، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید صارمی و همه شهدای خبرنگار است که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی دارند.
در ادامه این پیام آمده است: دست همه اصحاب قلم را برای ادامه تعاملات و اطلاع رسانی به مردم فهیم استان به ویژه مسائل مرتبط با بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای به گرمی می فشارم.

**بیداری و سرزندگی جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در پیام ارسالی به ایرنا نوشته است: بی تردید بخش مهمی از آگاهی، بیداری و سرزندگی جامعه امروز مرهون تلاش بی وقفه خبرنگاران عزیزماست.
علیرضا نخعی متذکر شده است: در سرزمین اسلامی ما شمار زیادی از بهترین فرزندان این دیار جان های عزیز و پاک و مقدس شان را نثار کردند تا جهل و ناآگاهی و ستم ریشه کن شود و حق و عدالت استوار گردد شکی نیست که این مهم جز به مدد گردش صحیح اطلاعات و خبررسانی و آگاهی دهی دقیق ممکن نیست.

**خبرنگاران چشم بینا و زبان صادق مردم هستند
رئیس شورای مرکزی بنیاد ملی ایرانیان سیستان و بلوچستان نیز در پیام ارسالی به مناسبت روز خبرنگار نوشته است: به درستی خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه اجتماعی و تحولات سیاسی و بین المللی هستند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه تعهد و امانت داری تعریف کنند.
صفر اسلامی افزوده است: جامعه خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات با روشنگری های خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند.
**خبررسانی مصداق بارز امانت و تعهد است
اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز در بخشی از پیام ارسالی اعلام کرده است: خبر و خبررسانی مصداق بارز امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی است و خبرنگاران و اصحاب رسانه سفیران آگاهی و دانایی و پیشگام ترین افراد در عینیت بخشی به حقایق می باشند.
**پیشرفت انقلاب اسلامی جز با مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نیست
عبدالعزیز بلوچزهی رئیس شورای اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز در پیام جداگانه ای این روز را به خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی تبریک گفت و اعلام کرد: ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما را در برافروختن چراغ اطلاع رسانی مستقل و مسئولانه ارج می نهم. بی شک دستیابی به قله های پیشرفت، سربلندی، سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی شود. از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.
17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.