مهدی کشته گر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با ایجاد فضای استاندارد آموزشی در حال حاضر بیش از 500 دانشجو در رشته های حسابداری، حقوق ثبتی، امور فرهنگی و فناوری اطلاعات در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.
وی بیان کرد: مهم ترین وظیفه جهاد دانشگاه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی گسترش تحقیقات، شکوفایی استعدادها، توسعه امور فرهنگی، تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی، ایجاد امکانات نشر و تالیف، انجام تحقیقات کاربردی و توسعه ای، حمایت از دانشجویان و پژوهشگران جوان و توجه به اشتغال دانش آموختگان است.
مدیرجهاد دانشگاهی زابل گفت: مرکز علمی کاربردی و مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت 2 مجموعه اثر گذار در حوزه آموزش جهاد دانشگاهی این شهرستان است که تاکنون در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت دوره های تخصصی و اشتغال محور شامل دوره های کارآفرینی، تکنسین داروخانه، آموزش اتوکد، جی آی اس و همچنین طرح های بزرگ آموزش گاز با همکاری شرکت ملی گاز ایران در حال برگزاریست به طوری که تاکنون 2 هزار 500 نفر این آموزش ها را فرا گرفته اند.
وی راه اندازی مرکز افکار سنجی، تقویت خبرگزاری ایسنا و ایکنا، توجه ویژه به حوزه کتابخوانی و برگزاری مسابقات در این حوزه، چاپ بیش از 10 جلد کتاب اعضای هیات علمی و ترویج فرهنگ قرآنی در منطقه را از جمله فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگ عنوان کرد.
کشته گر تاکید: برای تسریع در اجرای برنامه های جهاد دانشگاهی زابل در یک سال اخیر مسئولان جهاد دانشگاهی کشور با حضور در منطقه سیستان با وضعیت این منطقه آشنا شدند.
7317**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.