دکتر قاسم جان بابایی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی حوزه سلامت در سراوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با راه اندازی کلینیک ویژه تخصصی، بلوک زایمانی، بخش اورژانس و بخش غربالگری قسمت مهمی از مشکلات هموطنانمان در این منطقه مرزی بر طرف خواهد شد.
وی افزود: بخش اورژانس جدید سراوان با گستره 2 هزار و 300 مترمربع، بلوک زایمانی با هزار و 300 مترمربع زیر بنا و 17 اتاق اختصاصی زایمان طبیعی از پروژه های مهم طرح تحول نظام سلامت در سراوان محسوب می شود که با حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی در محل بیمارستان رازی در حال ساخت است.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به هیچ یک از پیمانکاران پروژه های طرح تحول نطام سلامت در سراوان بدهی نداریم.
وی افزود: با توجه به نیاز مردم سراوان ضرب العجل ما به پیمانکاران تکمیل بلوک زایمانی و بخش اورژانس جدید این شهر تا پایان شهریور ماه است.
بابایی ادامه داد: تمرکز در سامانه های تاسیساتی در مجتمع های بیمارستانی از توصیه های مهمی است که صرفه جویی در حامل های انرژی و ارتقاء بهره وری را بدنبال خواهد داشت.
وی گفت: بر اساس شاخص های موجود نیاز شهرستان سراوان به دستگاه ام آر آی و دستگاه سی تی اسکن جدید محرز است و تلاش خواهیم کرد تا این نیاز هم با اختصاص مجوز و اعتبار لازم بر طرف شود.
به گزارش ایرنا سراوان از توابع سیستان و بلوچستان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.