به گزارش ایرنا نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای بانوان نیمروز با بیش از هفت غرفه در حوزه صنایع دستی مانند فرش، کیف دستی، لباس محلی، تابلو فرش و گلیم، قلاب بافی، شرینی پزی و گل سازی در محل حسینه دهستان قائم آباد بخش سابوری این شهرستان کار خود را آغاز کرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت:
این نمایشگاه نمونه کوچکی از توانمندی های بانوان است و برگزاری برنامه هایی از این دست موجب هم افزایی شده و انگیزه این قشر را برای کار آفرینی افزایش می دهد.
فاطمه فاضلی گفت: تسهیل بستر عرضه و فروش محصولات خانگی یکی از راهکارهای موجود برای حمایت از بانوان توانمند شهرستان نیمروز است.
وی هدف از این بازدید را بررسی رشد تولیدات و صنایع دستی بانوان در نیمروز ذکر کرد و افزود: اعطای تسهیلات و کمک در راستای تقویت و پایداری زنان بی سرپرست در روستا از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
فاضلی در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی بانوان دهستان قائم آباد ضمن اظهار خرسندی از توانایی بانوان این منطقه قول مساعد داد تا با حمایت اداره کل امور بانوان استانداری سیستان و بلوچستان تولیدات بانوان رونق بیشتری گیرد.
به گزارش ایرنا مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از روند ساخت سالن ورزشی فرهنگی بانوان نیز دیدن کرد و برای تکمیل آن قول مساعد داد.
فاضلی همچنین از 2 خانم سرپرست خانوار شهرستان نیمروز با اهدای کمک غیر نقدی دلجویی کرد.
نیمروز به عنوان یکی از شهرستانهای پنج گانه حوزه سیستان شامل(زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز) در 210کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
3213**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.