مسعود حقیقت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته امروز بعدازظهر در جنوب فارس ، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در برخی از ساعات با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.
وی تاکید کرد: بنابراین احتمال جاری شدن رودخانه های فصلی که اکنون خشک هستند، وجود دارد از این رو اهالی به ویژه کشاورزان و دامداران بسیار مراقب باشند و از رفتن به مسیر رودخانه ها خودداری کنند.
حقیقت با بیان اینکه وزش باد امروز می تواند در استان های خوزستان و ایلام گرد و خاک تولید کند اظهار داشت: همچنان در نوار شرقی کشور وزش باد خواهیم داشت.
وی گفت: امروز در نوار شمالی کشور کاهش دما را بین سه تا چهار درجه خواهیم داشت، همچنین احتمال بارش پراکنده در برخی از نقاط این نوار پیش بینی شده است.
مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور افزود: فردا ( یکشنبه ) بارش پراکنده در استان های مازندران، گلستان ، شمال آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، خراسان شمالی و برخی از نقاط جنوب فارس رخ خواهد داد و وزش باد در نوار شرقی کشور نیز همچنان ادامه دارد.
وی اظهارداشت: دوشنبه در استان های گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده باران پیش بینی شده است .
حقیقت گفت: همچنین خلیج فارس امروز و فردا مواج و روز دوشنبه نیز نیمه شرقی آن مواج خواهد بود.

*** وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور
مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور افزود: کمینه امروز صبح تهران 29 درجه بود، دیروز بیشینه دمای پایتخت به 40 درجه رسید و بیشینه دمای امروز تهران نیز در همین حدود باقی خواهد ماند.
وی گفت: دیروز شوش با 50 درجه گرمترین و ورزقان در استان آذربایجان شرقی با 12 درجه خنک ترین نقاط کشور بودند.
علمی 9014**1440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.