به گزارش ایرنا حمیدالدین یوسفی روز پنجشنبه در نشست مشترک شورای ترافیک و تسهیلات سفرهای خاش اظهار داشت: برنامه ریزی برای رفع مشکلات این حوزه و ارائه خدمات شایسته به شهروندان و مسافران باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی همچنین اصلاح برخی از نقاط حادثه خیز با هدف آسان کردن تردد و برنامه ریزی برای فراهم کردن خدمات در تسهیلات سفرهای تابستانی را خواستار شد.
فرماندار خاش تاکید کرد: تلاش برای حفظ جان شهروندان و پیشگیری از وارد شدن خسارت جانی به مردم از ضرورت های اجتناب ناپذیر است و متاسفانه این شهرستان سهم عمده ای در تلفات انسانی دارد.
یوسفی گفت: وجود برخی بخشنامه های غیر کارشناسی و نبود تعاملات گاها خسارت آفرین بوده و به شهروندان و جامعه آسیب وارد می کند.
وی تاکید کرد: اصناف و مالکان پاساژها و مجتمع های تجاری و غیره باید بتوانند پارکینگ در محیط فعالیت خود ایجاد کنند تا حق دیگران ضایع نشود.
فرماندار خاش ضرورت رنگ آمیزی تابلوها و علائم رانندگی، روکش آسفالت و لکه گیری و روشنایی معابر، رفع نقاط حادثه خیز در شهر و نقاط روستایی را خواستار شد.
به گزارش ایرنا معاون عمرانی فرماندار، بخشداران نوک آباد و ایرندگان، رئیس شورای اسلامی خاش، شهردار، رئیس پلیس راهور و جانشین پلیس راه، مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضای کارگروه نیز به بیان دیدگاههای خود در این نشست پرداختند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.