به گزارش ایرنا حسن اعرابی مقدم روز دوشنبه در نشست هماهنگی اعزام حجاج سیستان و بلوچستان در محل فرودگاه بین المللی زاهدان اظهار داشت: امسال هفت پرواز از نوع ایرباس ٣٣٠ متعلق به خطوط هوایی سعودی با همکاری هواپیمایی جمهوری اسلامی کار اعزام زایران را بر عهده دارند.
وی افزود: ١4 کاروان از سیستان و بلوچستان به همراه یک کاروان از خراسان جنوبی از فرودگاه بین المللی زاهدان به فرودگاه جده اعزام خواهند شد.
مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از این تعداد زایر 561 نفر برادر و خواهر تشیع و هزار و 505 نفر اهل تسنن هستند.
اعرابی مقدم زمان تقریبی اعزام زایران سیستان و بلوچستان را از 11 تا 14 مرداد ماه و تاریخ برگشت را نیز 12 تا 15 شهریور ماه امسال عنوان کرد.
به گزارش ایرنا در این نشست مدیر کل، معاونان و روسای ادارات فرودگاه استان، مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی، نماینده هواپیمایی سعودی، مدیر حج و زیارت، فرمانده یگان پلیس و سپاه فرودگاه، نمایندگان دادستانی، پلیس گذرنامه، هواپیمایی قشم، مرکز بهداشت، هواشناسی، پلیس راهور انتظامی، بانک ملی، بانک ملت، گمرک، اورژانس و هلال احمر سیستان و بلوچستان حضور داشتند.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.