به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلام رضا جعفری روز یکشنبه اظهارداشت: یگان های عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان در شهرستان مهرستان با همکاری ماموران انتظامی ایرانشهر با انجام اقدام اطلاعاتی و ردزنی های گسترده به سرنخ هایی از حمل محموله سنگین موادمخدر توسط سوداگران مرگ در مسیر مهرستان - ایرانشهر دست پیدا کردند.
وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات نامحسوس، یگان های عملیاتی پلیس با هماهنگی مقام قضایی به منطقه مورد نظر اعزام شدند و در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، سه نفر را دستگیر و 2 دستگاه خودرو حامل مواد افیونی را توقیف کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان موفق به کشف یک تن و 168 کیلوگرم تریاک و 2 قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات شدند.
وی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس در دستگیری سوداگران مرگ و تاکید بر استمرار این همکاری، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110، اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.
به گزارش ایرنا ،سیستان و بلوچستان پیشروترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر است.
این استان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) به مرکزیت زاهدان افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.