به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان سید دانیال محبی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه این استان اظهار داشت: بر اساس مصوبات شورا چنانچه هر یک از دستگاهها موفق به جذب اعتبارات تخصیصی بخش فنی و اعتباری در موعد مقرر نشود این اعتبارات در بخش زیرساخت ها و برای همان پروژه اولیه هزینه می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: به منظور توسعه زیرساخت های ورزشی استان اعتباری معادل ٢٧صدم درصد ارزش افزوده مالیات کشور به سازمان ورزش و جوانان اختصاص داده شد.
غلامرضا مالکی شجاع ادامه داد: با هماهنگی معاونت هماهنگی امور عمرانی و شورای ترافیک سه میلیارد و ١٨٠میلیون تومان از محل عواید ماده ٢٣قانون جرائم راهنمایی و رانندگی بین شهرداری های سیستان و بلوچستان توزیع شد.
وی با بیان این مطلب که درصد تخصیص سه ماهه اول سالجاری بهتر از سال قبل بوده است؛ گفت: طرح هایی که بالای ٧٠درصد رشد فیزیکی داشته اند امسال تکمیل و بهره برداری می شوند.
دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور همه دستگاه های اجرایی این استان مدیریت صحیح استفاده از منابع در اختیار و صرفه جویی را در دستور کارشان قرار دهند.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.