به گزارش ایرنا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در این همایش گفت: مواد مخدر هر روز در دنیا قربانیان زیادی می ‌گیرد به طوری که خیلی از خانواده ‌ها زیر بار این فشار می شکنند.
معصومه هادی افزود: از آنجایی که مواد مخدر به عنوان قاتلی خاموش بیش از همه بر روی کودکان تاثیر می‌ گذارد مسئولان این حوزه به عنوان کسانی که عهده‌ دار امر پرورش، تربیت، شکوفایی و سلامت کودکان و نوجوانان هستند وظیفه دارند با سهیم شدن در شادی این قشر، آنان را در مقابل خطرات این پدیده ایمن کنند.
وی تاکید کرد: برای داشتن جامعه ‌ای سالم و عاری از خطر و کودکانی با نشاط و دور از مواد مخدر باید با همتی همگانی تلاش کنیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به استقبال قابل توجه کودکان از این همایش گفت: حضور شمار زیادی از کودکان در این همایش نعمت بزرگی است که نشان از اطمینان خاطر خانواده ‌ها به کانون دارد.
وی افزود: ما هم قدردان این اعتماد هستیم و سعی داریم با فعالیت ‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی محیطی شاداب و امن برای کودکان و نوجوانان فراهم کنیم.
سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان نیز هدف از اجرای این همایش را گسترش نشاط و شادابی در میان کودکان و خانواده ها عنوان کرد.
سعید امیری افزود: همه خانواده ها باید در زمینه مبارزه اجتماعی با مواد مخدر احساس وظیفه و مسئولیت بیشتری کنند.
به گزارش ایرنا در پایان این همایش تابلوی هنری دست‌ سازه‌ کودکان و مربیان به سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان اهدا شد.
موادمخدر معضلی خطرناک برای نابودی نسل بشر، سلاحی مخرب در دست مستکبران و مستبدان و چپاولگران و راهی برای پرشدن جیب سودجویان و سوداگران مرگ است که در سال های اخیر با رواج آسان نوع شیمیایی آن در جوامع همچون موریانه نسل جوان را از درون تهی و نابود می کند.
پنجم تیر به عنوان روز جهانی مبارزه با موادمخدر معرفی شده است.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.