نبی بخش داودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شورای تأمین، دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به جد پیگیر موضوع ربایش دختران در ایرانشهر هستند و مردم باید بدانند که مجرمان از هر طایفه و قبیله ای که باشند بر اساس قانون با آنان برخورد می شود.
وی افزود: هم اینک یکی از متهمان دستگیر شده و حکم جلب افراد دیگر نیز صادر و ماموران به دنبال تعقیب و دستگیری آنان هستند.
فرماندار ایرانشهر گفت: همه ما از این حرکت زشت و شنیع ناراحت هستیم اما انتظار داریم مردم خونسردی خود را حفظ کنند و تحت تاثیر احساسات قرار نگیرند.
وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال دامن زدن به تنش و اختلافات هستند و سعی بر ایجاد آشوب دارند اما به عنوان رئیس شورای تأمین ایرانشهر که فرزند همین منطقه هستم به مردم خوب این شهرستان قول می‌ دهم که به طور شبانه روزی پیگیر این موضوع خواهم بود.
به گزارش ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر به خبرنگار ایرنا گفته بود: یک نفر از متهمان تجاوز به دختران ایرانشهری دستگیر شده است.
امام جمعه مسجد جامع نور اهل سنت ایرانشهر در خطبه های نماز عید فطر گفته بود: بر اساس اطلاعات بدست آمده از یکی از خانواده های مورد تعرض قرار گرفته، فرد دستگیر شده به 41 مورد تجاوز اعتراف کرده است که متعاقب این خبر دادستان های ایرانشهر و زاهدان با رد این ادعا گفتند: تاکنون هیچ مدرک و اعترافی مبنی بر تجاوز به 41 دختر و زن بدست نیامده است.
محمد خانی دادستان ایرانشهر گفت: تاکنون تنها سه نفر شاکی در این مورد به دستگاه قضایی مراجعه کرده اند و فرد دستگیر شده نیز چنین اعترافی نکرده است.
ایرانشهر مرکز شهرستان ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7314**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.