حیدر میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان 523 فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات و 27 فقره پرونده در حوزه بهداشت، دارو و درمان تشکیل، رسیدگی و مختومه شد.
وی ادامه داد: در همین رابطه متخلفان حوزه کالا و خدمات سیستان و بلوچستان به پرداخت بیش از 2 میلیارد و 562 میلیون و 204 هزار ریال و متخلفان حوزه بهداشت و درمان نیز به پرداخت 15 میلیون و 800 هزار ریال جزای نقدی در حق شکات و دولت محکوم شدند.
وی افزود: بیشترین پرونده های این مدت مربوط به شهرستان های زاهدان، ایرانشهر و زابل بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان همچنین بیشترین تخلفات انجام شده در این مدت را درج نکردن قیمت بر روی کالا و گرانفروشی عنوان کرد.
میرزایی با بیان اینکه پس از ماه مبارک رمضان نیز گشت های مشترک تعزیرات حکومتی اجرا می شود گفت: کارشناسان این اداره کل به همراه بازرسان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت بر سطح بازار نظارت خواهند داشت.
وی تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق سامانه تلفنی 135 اطلاع دهند تا در اسرع وقت بررسی و در صورت ثبت شماره تماس شاکی نیز از نتایج مطلع شود.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.