به گزارش ایرنا مرتضی سایگانی در مراسم راهپیمایی پر شور روز جهانی قدس در جمع مردم بخش سرباز اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام راحل روز قدس نامگذاری شده است تا ملت های بیدار فریاد آزادی قدس شریف را سر دهند.
وی افزود: بار دیگر مردم قدرشناس و همیشه در صحنه بخش سرباز با حضور در راهپیمایی پر شور و باشکوه روز جهانی قدس ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب با اعلام حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم اشغالگر قدس را به شدت محکوم کردند.
وی با قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم خاطرنشان کرد: خداوند متعال را سپاسگزاریم که به ما توفیق داد تا بار دیگر در آزمون بزرگ و تاریخی راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنیم.
وی از حضور چشم گیر و پر رنگ اقشار مختلف مردم بخش سرباز در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و افزود: روز قدس، روز مبارزه مستضعفان با مستکبران و روز بسیج عمومی مسلمانان علیه ظالم است.
به گزارش ایرنا شهرستان سرباز با مرکزیت راسک با 190 هزار نفر جمعیت، 11هزار و 500 کیلومترمربع وسعت، 4 بخش 3شهر 11 دهستان و 750 آبادی دارد و در 500 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.