رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی با نازل ترین قیمت خدمات کیفی را به مراجعان ارائه می دهند.
دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: در بخش خصوصی نیز مبلغی هر سال توسط هیات وزیران تصویب و به استان ها ابلاغ می شود تا هر استان با توجه به شاخص های اقتصادی و اجتماعی آن را تعدیل و تصویب کند.
وی با اشاره به کاهش میزان اضافه تعرفه ها نسبت به سالهای قبل گفت: امسال در مجموع حدود سه تا 6 درصد بر میزان تعرفه ها افزوده شده که با توجه به نرخ تورم و مسائل اقتصادی این میزان معقول است.
وی ادامه داد: میزان تعرفه ویزیت بخش خصوصی پزشکان، دندانپزشکان عمومی و دکتری تخصصی در علوم پایه 24 هزار و 500 تومان و پزشکان، دندانپزشکان متخصص و پزشک عمومی دارای مدرک دکتری تخصصی در علوم پایه 38 هزار و 400 تومان اعلام شد.
وی افزود: همچنین تعرفه ویزیت پزشکان فوق تخصص، فلوشیپ و متخصص روانپزشکی 47 هزار و 900 تومان، پزشکان فوق تخصص و فلوشیپ روان پزشک 51 هزار و 500 تومان، کارشناس ارشد پروانه دار 20 هزار و 600 تومان و کارشناس پروانه دار 16 هزار و 800 تومان تعیین شد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.