به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نمازجمعه زاهدان با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب و امام امت هر دو تربیت شده تعالیم سیره نبوی هستند.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی از دوران پیروزی تاکنون در مرحله بحرانی بسر می برد گفت: برای عبور این انقلاب از مرحله بحران و تبدیل آن به فرصت همواره نیازمند تصمیم گیری آگاهانه، هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب هستیم.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) دارای ویژگی های مشترک زیادی از جمله قوی ترین کارشناسان عرصه دفاعی، شناخت تهاجم فرهنگی و نیازهای عصر خود به ویژه نسل جوان و ظرفیت های نظام، مطالعه دقیق و راهبردی در مسائل مختلف و داشتن روحیه معرفتی و عرفانی هستند.
امام جمعه زاهدان افزود: همچنین شناخت مطالبات و نیاز دانشگاهها و ضرورت ها و بایسته های حوزه، شناخت دغدغه های نیروهای انقلاب، درک شایسته از بایسته های نظام اسلامی، شناخت ظرفیت و قابلیت های انقلاب اسلامی و نظام از دیگر ویژگی های مشترک بین رهبر معظم انقلاب و امام امت است که کاملا به آنها واقف بوده و هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری داشتن روحیه مشورت، استقامت، صبر و متانت در شیوه های مدیریتی، ایمان به خدا و تحقق وعده حق و ایمان به مسئولیت و رسالت الهی و ایمان به مردم مومن و وفادار به انقلاب را از دیگر ویژگی های مشترک بین آن دو بزرگوار ذکر کرد.
امام جمعه زاهدان افزود: این ویژگی های مشترک بین رهبر معظم انقلاب و امام امت سبب شد شیوه های مدیریتی مشترکی نظیر واکنش واقع گرایانه، درک صریح و به موقع و هدایت دیپلماسی هوشمندانه مشاهده شود که برای کشور و نظام دستاوردهای فراوانی به همراه داشته و دارد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: دوران امام امت زمان کاشت و دوران رهبر معظم انقلاب دوران داشت و برداشت انقلاب است همانند دوران پیامبر(ص) و حضرت علی(ع).
آیت الله سلیمانی بر پیروی از ولایت فقیه تاکید کرد.
امام جمعه زاهدان بر تلاوت قرآن کریم تاکید کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان منازل خود را به کلام الله مجید نورانی کنید زیرا نتایج بسیاری به همراه دارد.
نماینده ولی فقیه با قدردانی از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی سیستان و بلوچستان در برخورد با اشرار و گروه های تروریستی گفت: امروز نیروهای مسلح ما در استان با اشراف اطلاعاتی و توان بالا به هیچ شخص و گروه تروریستی اجازه برهم زدن آرامش و امنیت منطقه را نمی دهند.
به گزارش ایرنا یک تیم تروریستی اواخر هفته در سراوان منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین و یک جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری از آنان کشف شد.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.