مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حمایت از نیازمندان در ماه رمضان گفت: هماهنگی های لازم برای جذب حامی از استان‌های برخوردارصورت گرفته و تکمیل و تهیه شناسنامه 16000 نفر تحت پوشش این نهاد، برای جذب حامی در دستور کار قرار دارد.

سیدمهدی عبادی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص حمایت از نیازمندان در ماه رمضان، اظهار داشت: هماهنگی های لازم برای جذب حامی از استان های برخوردار مانند: تهران، خراسان رضوی و البرز، صورت گرفته و تکمیل و تهیه شناسنامه 16000 نفر تحت پوشش این نهاد، برای جذب حامی در دستور کار است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: به منظور سهولت جمع آوری کمک‌های مردمی، تبلیغات میدانی و گسترده ای برای استفاده از روش های نوین جذب کمک های مردمی در سراسر استان صورت گرفته است.

وی افزود: تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت هنرمندان مختلف در سطح شهرستان ها و با هماهنگی های لازم با روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و شبکه تلویزیونی هامون، کمک رسانی به نیازمندان را گسترش داده و جذب خیرین را افزایش دهیم.

عبادی خاطرنشان کرد: مکاتبات و پیگیری‌های فراوانی جهت استفاده از ظرفیت اتاق اصناف به منظور شناسایی نقاط مورد هدف برای برپایی سفره های اطعام صورت گرفته است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های بسیج علوم پزشکی به منظور دریافت کمک از پزشکان برای برپایی سفره اطعام و افطاری یا تهیه سبد کالا(جیره خشک)، استفاده بهینه از ظرفیت رستوران ها و مهمانپذیر در جهت دریافت غذای گرم به منظور توزیع بین مددجویان، استفاده از ظرفیت موسسات خیریه داخل و خارج از استان جهت هم افزایی و کمک به برپانمودن سفره ایتام به صورت مشارکت ۵۰ درصدی ، از جمله برنامه های کمیته امداد سیستان و بلوچستان برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان عنوان کرد: استفاده از ظرفیت مدیران ادارات، سازمان ها، نهادهای اداره کل استان در جهت برپایی سفره اطعام و افطاری، استفاده از مراکز نیکوکاری در جهت تعامل بیشتر و هم افزایی در بهره‌گیری از ظرفیت ماه مبارک رمضان، ارسال پاکت های تهیه شده اطعام و افطاری، زکات فطریه به مراکز نیکوکاری به منظور استفاده و توزیع در بین مردم توسط مراکز نیکوکاری از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان است.

وی افزود: به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در ماه مبارک رمضان، هماهنگی هایی با بخش‌های مختلف بسیج وزارت نفت، مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز، نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تربیت مدرس و معاونت اداری و مالی انرژی اتمی صورت گرفته است.

عبادی برگزاری جلسه با ائمه جمعه، امامان جماعت مساجد و اطلاع رسانی و بهره گیری از تریبون نماز جماعت برای دعوت مردم به برپایی سفره های اطعام و افطاری را از دیگر اقدامات صورت گرفته دانست و عنوان کرد: از تمامی افرادی که تمکن مالی داشته و تمایل به انجام کار خیر دارند دعوت می شود کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی در پایان گفت: خیرین می‌توانند‌ از طریق شماره گیری کد دستوری #054*8877*(اپلیکشن سکه) و یا از طریق تماس با شماره 0968877 کمک های نقدی و یا غیرنقدی خود به دست مسئولان توزیع کمک های مردمی برسانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.