آزاد رئیسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع 20 هزار دانش آموز عشایری سیستان و بلوچستان 6 هزار محصل در شهرستان های زاهدان، زابل، میرجاوه، خاش و نیمروز تحت پوشش آموزش و پرورش عشایری سیار استان هستند.
وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دارای 21 منطقه آموزش و پرورش است، ادامه داد: بقیه دانش آموزان عشایر استان تحت نظر ادارات آموزش و پرورش 16 منطقه دیگر استان قرار دارند.
وی با بیان اینکه هم اینک 200 مدرسه در محدوده آموزش و پرورش عشایری سیار سیستان و بلوچستان وجود دارد بیان کرد: در سال های اخیر با کمک خیران افزون بر 95 درصد مدارس تحت پوشش این نهاد نوسازی و بروز شده است.
رئیس آموزش و پرورش عشایری سیار سیستان و بلوچستان از قهرمانی تیم فوتسال این مجموعه در رقابت های دانش آموزی خبر داد و افزود: این دوره از رقابت ها از 10 اردیبهشت به مدت سه روز در زابل برگزار شد که در پایان دانش آموزان عشایری تحت پوشش این نهاد عنوان قهرمانی را کسب کردند.
به گزارش ایرنا هم اینک بیش از 620 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در 6 هزار و 300 مدرسه تحصیل می کنند و 36 هزار و 700 فرهنگی نیز سکان دار تعلیم و تربیت در این استان هستند.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.