محمداکبر چاکرزهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: در سال های اخیر دهها طرح بهداشتی شامل خانه های بهداشت، مراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی، مراکز آموزش عالی سلامت و غیره در خاش اجرا شده است.
وی بیان کرد: با تمام این تلاش ها هنوز کمبودهای زیادی وجود دارد که امیدواریم با پیگیری مسئولان کشوری و استانی این کاستی ها و نیازها جبران شود.
وی ادامه داد: تلاش برای حفظ سلامت از وظایف مهم همه اقشار جامعه اعم از مردم و مسئولان است و باید به این موضوع اهمیت داده شود.
امام جمعه خاش نیز به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت گفت: اجرای دستورات دینی و رعایت نکات بهداشتی در مسیر حفظ سلامت افراد جامعه تاثیرگذار است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: نگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی کاهش دادن مشکلات است و در سال های اخیر شاهد اجرای کارهای بزرگی در این رابطه بوده ایم.
به گزارش ایرنا ویژه برنامه های گرامیداشت هفته سلامت با حضور امام جمعه، فرماندار و شماری از مدیران دستگاه های اجرایی در خاش در حال اجراست.
عیادت از بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) خاش و دیدار با کارکنان بیمارستان از جمله برنامه های ویژه هفته سلامت در خاش بوده است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.