حجت الاسلام اسماعیل تدینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح آرامش بهاری امسال در شهرهای زابل با سه بقعه متبرکه، زاهدان زائر سرای امام رضا(ع)، خاش مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، ایرانشهر بقعه سید مهدی و چابهار بقعه متبرکه سید غلامرسول برگزار شد.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح 33 روحانی مشارکت داشتند.
وی افزود: ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی از جمله برپایی خیمه های معرفت، ایستگاه های «همه واقف باشیم» برای پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، غرفه های کودک و نوجوان، اقامه نمازهای جماعت، برنامه ها و نمایشگاه های متنوع فرهنگی و مذهبی در قالب طرح آرامش بهاری اجرا شد که مورد استقبال گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفت.
وی بیان کرد: همچنین در پایگاه های طرح آرامش بهاری مکان هایی برای اسکان و استراحت مسافران و زائران نوروزی پیش بینی شده بود.
حجت الاسلام تدینی اظهار داشت: علاوه بر علاقه ویژه مردم به حضور در اماکن مذهبی می توان هوای مطبوع بهاری و وجود جاذبه های بکر گردشگری در سیستان و بلوچستان را از جمله دلایل استقبال گسترده مسافران و گردشگران از طرح آرامش بهاری در این استان ذکر کرد.
وی گفت: پارسال386 هزار مسافر و گردشگر نوروزی از اواخر اسفند 95 تا 13 فروردین 96 در بقاع متبرکه و زائر سراهای سیستان و بلوچستان از طرح آرامش بهاری بهره مند شدند.
به گزارش ایرنا 9 بقعه و زیارتگاه در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان برای حضور و عبادت زائران و مومنان وجود دارد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.