عبدالرحیم کردی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اقدامات انجام شده، تامین زیرساخت های بخش گردشگری، اطلاع رسانی مناسب و هماهنگی خوب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی؛ شاهد افزایش 20 درصدی ورود گردشگر نسبت به مدت مشابه سال قبل به چابهار هستیم.
وی افزود: چابهار یکی از بهترین نقاط سیستان و بلوچستان و کشور برای تفریح و گردش است که گردشگران داخلی و خارجی می توانند از جاذبه های طبیعی و تاریخی آن دیدن کنند.
وی گفت: تمام امکانات و تمهیدات برای استقبال از مسافر نوروزی در منطقه آزاد چابهار اندیشیده شده و نیروهای این سازمان برای ارائه خدمات تا پایان تعطیلات نوروزی آماده باش هستند.
وی بیان کرد: بر اساس پایش آماری بیش از 80 درصد مسافران ورودی به چابهار از شهرها و مناطق روستایی سیستان وبلوچستان هستند.
به گزارش ایرنا، 420 منطقه تفریحی، طبیعی، تاریخی و گردشگری سواحل مَکُّران در محدوده چابهار و کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان به عنوان تنها بنادر اقیانوسی ایران و یکی از 10 نقطه مهم راهبردی جهان آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی است.
وجود آب و هوای مطلوب، سواحل و چشم ‌اندازهای زیبا، آثار تاریخی و فرهنگی، بازارهای سنتی و مدرن و دهها جاذبه دیگر؛ چابهار را به مقصدی شایسته و مناسب برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.
چابهار بهشت گمشده ای است که زیبایی های طبیعی آن کمتر میان ایرانیان شناخته شده و جزو بی نظیرترین مناطق گردشگری در ایران و جهان محسوب می شود.
3043**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.