مجتبی میرحسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسافران نوروزی با در اختیار داشتن این کارت ها در زمان مراجعه به فروشگاههای صنایع دستی برای تهیه سوغات و اقامت در تاسیسات گردشگری می توانند از تخفیفات ویژه برخوردار شوند.
وی افزود: اقداماتی مانند ارائه نوروز کارت، انگیزه ماندن در مقصد را برای مسافران در سیستان و بلوچستان افزایش می دهد.
وی گفت: علاوه بر اینکه اسکان در تاسیسات گردشگری سیستان و بلوچستان در سال جدید افزایش قیمت نداشته، با ارائه نوروزکارت بین 10 تا 40 درصد تخفیف برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان بیان کرد: نوروز بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های ناشناخته استان است.
میرحسینی افزود: موج سفری که در تعطیلات نوروز در کشور اتفاق می افتد فرصتی را برای میزبانی شایسته از مسافران و معرفی ظرفیت های فرهنگی و گردشگری استان فراهم می کند.
وی ادامه داد: سرمایه های بسیار غنی در سیستان و بلوچستان به لحاظ تاریخی، طبیعت، فرهنگ و غیره وجود دارد که نباید اجازه دهیم غبار فراموشی بر این داشته های عظیم بنشیند.
وی تاکید کرد: باید این ظرفیت ها را تبدیل به سرمایه در نگاه مردم ایران کنیم تا انگیزه سفرشان را به سیستان و بلوچستان افزایش دهیم.
وی اجرای برنامه شب های فرهنگی، برگزاری نوروزگاه در 19 شهرستان در کنار جشنواره های گردشگری را از مهمترین برنامه های نوروزی سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.