به گزارش ایرنا محمد امیر براهویی روز پنجشنبه در آئین درختکاری در مرکز جامع خدمات سلامت شهید برازنده در حاشیه شهر زاهدان اظهار داشت: شهرداری برای توزیع نهال بین مردم محلات مختلف زاهدان که از درختکاری استقبال می کنند و نیز آموزش های لازم را دیده باشند آماگی لازم را دارد.
وی با اشاره به مشکل کم آبی در زاهدان ادامه داد: هم اینک تصفیه خانه فاضلاب شهری در شمال زاهدان آماده بهره برداری است و استفاده بهینه از آن در شبکه آبیاری تحت فشار می تواند مشکل کم آبی را رفع کرده و سبب بهبود فضای سبز شهری شود.
وی افزود: رها سازی فاضلاب منازل در معابر نه تنها سبب تخریب آسفالت می شود بلکه مشکلات بهداشتی بسیاری را به دنبال دارد که به این منظور باید شهرداری و مرکز بهداشت زاهدان برنامه های مشترکی داشته باشند.
وی تصریح کرد: داوطلبان بهداشت می توانند به عنوان سفیر سلامت در مناطق مختلف بخصوص حاشیه شهر زاهدان عمل کنند و توسعه نهال کاری را نیز مد نظر قرار دهند.
رئیس مرکز بهداشت زاهدان نیز در این آئین اظهار داشت: مناطق حاشیه نشین زاهدان نیاز به درختکاری و ایجاد فضای سبز بیشتری دارد.
شهاب‌الدین مشایی ادامه داد: مرکز بهداشت آماده همکاری با شهرداری به منظور توسعه فضای سبز در مناطق حاشیه ای و سایر نقاط زاهدان است.
وی افزود: فضای سبز و درختان مرکز بهداشتی شهید برازنده به دلیل کم آبی تخریب شده است و درختکاری در آن بسیار ضروری است.
7311 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.