محمود میرامامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در آستانه فرار سیدن سال جدید و با هدف کمک‌ رسانی به دانش ‌آموزان نیازمند انجام شد.
وی بیان کرد: همه ساله در ایام پایانی سال کمیته امداد با همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف و مردم جشن نیکوکاری را با هدف کمک به نیازمندان و گسترش فرهنگ انفاق و احسان برگزار می کند.
وی افزود: امسال جشن نیکوکاری از 16 تا 18 اسفند در مدارس، پایگاه‌های مستقر در سطح شهرها و میعادگاه‌های نمازجمعه با شعار «جوانه لبخند می کاریم» همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: کمک‌های جشن نیکوکاری در قالب تهیه بسته ‌های غذایی، کمک معیشت، تهیه پوشاک شب عید مانند لباس، کیف و کفش، لوازم ضروری زندگی برای محرومان، نیازمندان و ایتام تحت حمایت تهیه و توزیع می شود.
وی خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان می ‌توانند هدایای نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #054*8877* از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ موردنظر در این امر خداپسندانه شرکت کنند.
به گزارش ایرنا هم اینک 246 هزار نفر در قالب افزون بر 103 هزار خانوار در سیستان و بلوچستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.