رمضان پودینه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها در بخش های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات با اعتبار 340 میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان انجام شده است.
وی افزود: 70 درصد طرح های اجرایی این مدت به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و 30 درصد به افراد نیازمند، زنان سرپرست خانوار و جوانان جویای کار سیستان و بلوچستان اختصاص دارد.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح ها زمینه اشتغال افزون بر سه هزار و 500 نفر در سیستان و بلوچستان فراهم شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: همچنین این نهاد در این مدت افزون بر 60 هزار نوبت سرکشی و نظارت بر طرح های اشتغالزایی در دست اقدام را انجام داده است.
پودینه خاطر نشان کرد: توانمندسازی اقتصادی و خود کفایی خانواده های زیر پوشش از مهمترین اولویت های کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان است.
وی خاطر نشان کرد: هم اینک 246 هزار نفر در قالب افزون بر 103 هزار خانوار در سیستان و بلوچستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع و بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت ساکن در 19 شهرستان، پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
7316** 3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.